ČO NÁJDETE NA TEJTO STRÁNKE

9. augusta 2010

Londýn 2009


Stretko s kamoškou vo Windsore

Ako som už písala v mojom prvom príspevku, na druhý deň nášho londýnskeho pobytu sme si naplánovali stretnutie s mojou kamarátkou Evou, ktorá trávi dobrú polovicu roka u svojej dcéry v Londýne. Chcela by som tomuto dňu venovať väčší priestor.


Krátko pred dvanástou hodinou dorazil náš autobus do centra Windsoru, vystúpili sme len kúsok od sochy kráľovnej Viktórie, kde sme sa mali stretnúť.  Už cestou z autobusu som fotila všetko, čo ma zaujalo.



Eva nás previedla mestečkom. Hlavnú atrakciu zámok Windsor  sme ale nenavštívili, videli sme ho len zvonku. Škoda, myslela som si, že do záhrad sa bude dať dostať aj bez vysokého vstupného. Tak sme si aspoň vo vedľajšej uličke dali kávu a sledovali davy ľudí, ktorí sa pohybovali v tomto priestore.

 

Potom sme prešli mostom nad riekou Temža do mestečka  Eton, kde sa nachádza škola, ktorú navštevovali aj princovia Wiliam a Harry.(Eton College).



Keďže nám do odchodu nášho autobusu zostávalo ešte dosť času, nazreli sme azda do všetkých obchodov vo Windsore. Dokonca sme tu zrealizovali aj prvé anglické nákupy. Okolo 17. hodiny sme sa autobusom vrátili späť do Londýna, ale to sme ešte predtým boli odprevadiť Evu na železničnú stanicu, pretože ona sa k svojej dcére v Londýne vrátila vlakom.


10 komentárov:

  1. Tieto fotky vôbec nemám :(
    Zdá sa mi to tak dávno...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Das war bestimmt eine interessante Reise. Die schöne Fotoserie, spricht dafür.
    Herzliche Grüße von Mon-Re

    OdpovedaťOdstrániť
  3. WONDERFUL photographs !

    Have a super week.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem všetkým za komentáre. Mrzí ma, že na tento blog si stále neviem nájsť čas a doplniť ho ďalšími fotografiami. Mám ich dosť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. amazing pics! have a nice day! Manu

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ...tak Anglii bych hned po Provenci chtěla navštívit též...hlavně ten jejich venkov!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anglický vidiek sme nevideli, ale ten by som aj ja rada videla. Toto bola dámska jazda s mojou sestrou, individuálna poznávačka Londýna. Páčilo sa mi to oveľa viac ako organizovane s cestovkou, pretože v tom bolo aj trošku adrenalínu :-). Už som to niekde písala, že máme smolu, že sme v našej mladosti nemohli veľa cestovať, tým pádom máme veľa miest, ktoré sme nestihli vidieť a už ani nestihneme.

      Odstrániť
  7. Tak individuálna jazda s "miestnym sprievodcom" a ešte k tomu Slovákom je tá najlepšia voľba... Mnohé fotky mám aj ja pretože sa ich nedá nevidieť... Ja som strávila viac času v areáli zámku a tak som nestihla navštíviť Eton s nádhernou architektúrou školských budov... No možno nabudúce to stihnem...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hezký výlet a parádní fotky ... veverušky taky ..
    (z Prahy jsem to vzala do Londýna.. příště si dám Paříž ..).

    OdpovedaťOdstrániť