ČO NÁJDETE NA TEJTO STRÁNKE

10. septembra 2011

Ostrov Cyprus


Jeden z ostrovov, ktoré sa nachádzajú blízko Turecka, je Cyprus. Než som  prvý raz vystúpila z lietadla na pôde tohto malého romantického ostrova, veľa som o ňom počula, no neverila som, ani som o tom nesnívala, že sa raz na miesta, na ktorých sa vynorila Afrodita z morskej peny,  dostanem. Stalo sa tak dokonca dvakrát a to vďaka mojej príbuznej Naďke. Jej som vďačná, že som tam cestovala prvý raz v máji 2007 a o dva roky znovu.

Aby som sa zbytočne neopakovala, články o mojich dvoch návštevách tohto ostrova sú na mojom blogu Zrkadlenie pod  názvami Cyprus a O čom sa mi snívalo v lietadle. Keďže som v spomenutých dvoch článkoch veľa fotografií nepoužila, tak sa tu teraz zameriam hlavne na ne. Dnes si vyčítam, prečo som si pri mojich pobytoch nerobila poznámky, čo sme kedy navštívili. Mala som na to dosť času, pretože pri prvom pobyte nám veľmi počasie neprialo, takže som veľa času trávila pri počítači u mojej príbuznej. Môj druhý pobyt bol viac zameraný na pobyt pri mori, pretože v júni 2009 mi vyšlo nádherné počasie.

Takže Cyprus nie je len história, je to aj súčasnosť, nie je to len  more, sú to aj hory, nie sú to len Gréci, sú to aj Turci. A o tom hovorí miš-maš mojich fotografií.





















CYPRUS na blogu ZRKADLENIE

http://tunisanka.wordpress.com/2008/04/05/cyprus/

http://tunisanka.wordpress.com/2009/06/30/o-com-sa-mi-snivalo-v-lietadle/

18 komentárov:

  1. Nádhera, krása..parádní fotky. Tam bych se chtěla někdy podívat....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. @Amelie: Možno sa raz usmeje na teba šťastie, ako sa to stalo mne a niekto ťa na Cyprus pozve :-) Prajem ti to.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Daniela, how beautiful. It looks like a wonderful place to go visit and have the good fortune to see twice.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. @GirlSprout: I like also view pictures from other countries.

    @Bengs fotoblogg: Thank you very much, I see also your blog.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To jsou nádherné fotky. Na Kypru mám kamarádku, skoro jste mě navnadila, že bych si měla navštívit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wife & husband: Doporučujem kamarátku navštíviť. Aj moje dve dovolenky na Cypre boli vlastne návštevou u mojej príbuznej, ktorá tam momentálne žije. Len vďaka tomu sa sa na Cyprus dostala.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Milovala jsem vždy cestování a je to u mě stejné pokud si prohlížím a čtu o cestách jiných lidí, jsem snílek a docela dobře se vžiji, a cestuji s tím, kdo o svých zážitcích, buďto vypráví a nebo je dokumentuje fotografií, je to vždy i pro mne zážitek. Děkuji Anna

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem za návštevu aj za komentár. Ja si tiež rada pozerám články o cestovaní, tie vaše ma zaujali, lebo tam píšete aj rôzne príbehy. Keď som nedávno u vás čítala o Santorini, o Kose a iných mestách, tak som si povedala, že tu musím pokračovať. Už hneď vtedy som urobila prvý krok, z CD som si stiahla do počítača fotky z Kosu, aby som z nich niektoré mohla vybrať na blog.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hello Mimi

    A lot of beautiful pictures with very nice landscapes and colors.....your blog is really nice.

    Greetings, Joop

    OdpovedaťOdstrániť
  10. @JoopZand: Thank you very much for your nice comment. I was recently on your blog, but I did not write any comment, because I do not know English. I write with the help of Google Translator.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vidím, že cestování je tvůj velký kůň, asi jako můj, Kypr musí být nádherný.
    Iva

    OdpovedaťOdstrániť
  12. @Iva: Cestovanie hlavne bolo mojím koníčkom, ale teraz žijem už len zo spomienok. Už som o tom písala na inom blogu. Dúfam, že táto situácia sa raz zmení a znovu sa rozbehnem do sveta.
    coco: Ďakujem. Teší ma, že sa ti moje fotografie páčia.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Bardzo ciekawy blog. Cypr jest wyspą którą chciałbym odwiedzić. Teraz widzę, że naprawdę warto. Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam

    OdpovedaťOdstrániť
  14. @wkraj: Doporučujem Cyprus navštíviť. Ja som mala to šťastie, že som tam bola na návšteve u ľudí, ktorí už ostrov poznali a ukázali mi veľa krásnych miest.
    @sava dama: Ďakujem. Na tvojom krásnom blogu som si uvedomila, že ja vôbec nefotím šikmo. Tie tvoje fotografie sú veľmi zaujímavé.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. O Cypre som už veľa počula, je to môj veľký sen, raz tam ísť. Dúfam, že sa mi splní.

    OdpovedaťOdstrániť