ČO NÁJDETE NA TEJTO STRÁNKE

3. novembra 2012

Môj prvý výlet k Neziderskému jazeru


Ako som písala v predošlom článku, moja návšteva Podersdorfu pri Neziderskom jazere spred dvoch týždňov nebola prvá. Skoro presne na deň som tam bola v roku 2009. Vtedy to bolo prvýkrát.

Bola  tiež sobota a tento výlet sme si so synom vôbec neplánovali. Spomínam si, že keď sme odchádzali z domu, ani sme netušili, kam vlastne pôjdeme. Keďže toto rakúske jazero nie je od nášho bydliska ďaleko, je vzdialené len niečo cez 50 km, rozhodli sme sa, že naším cieľom bude práve toto miesto. 


Aby sme sa z Bratislavy dostali do Podersdorfu, mestečka s majákom, museli sme prejsť najprv mesto Neusiedl am See. To je len kúsok od Parndorfu, ktorý poznajú azda všetci nákupov chtiví Západoslováci. My sme sa však ani v jednom z týchto dvoch miest vôbec nezastavili. Pokračovali sme ďalej. Syn už toto miesto poznal, bol tam raz v zime, keď bolo jazero zamrznuté. To sa mne zatiaľ nepodarilo.  Ale i tak si myslím, že najkrajšie je pozerať sa na tento kraj zo sedla bicykla.

Počas tohto prvého výletu sme si kúpili lístok na vyhliadkovú plavbu po jazere. Trvala hodinu a preplávali sme okolo rákosovej prírodnej rezervácie.
Klikni na   

Fotogaléria Prvý raz v Podersdorf am See 

 

Dvakrát som bola pri Neziderskom jazere aj na bicykli.

Klikni na fotografie.













 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára