ČO NÁJDETE NA TEJTO STRÁNKE

27. augusta 2014

Dnes len veľmi krátko

Otvorila som si po pár dňoch tento blog, aby som videla, že návštevy Podersdorfu pokračujú.  Od 16. augusta, teda dátumu posledného príspevku, si už teraz na oba články kliklo 261 ľudí. K rakúskemu mestečku pri Neusiedler See sa pridáva Budapešť, Sopron a potom Viedeň. Občas klikáte aj na niečo úplne iné. Okrem spamov však ŽIADNE REAKCIE  :(

Celkom by ma zaujímalo, či niekomu tento blog pomohol v rozhodovaní, kam sa vybrať na najbližší výlet. Ak ste boli na niektorom mieste, ktorým ste sa tu inšpirovali, dali ste o tom vedieť aj na internete? Ak áno, rada si to pozriem. Potešilo by ma, keby som sa zoznámila s cestovateľskými blogmi, prípadne príspevkami o cestovaní na všeobecných blogoch. Netrpezlivo čakám na vaše komentáre.

2 komentáre:

  1. Pro mě moc daleko ..... ale ráda se kouknu:-)
    Ajka
    p.s. někdy u Tebe vůbec nejdou odeslat komentáře

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajka, to bolo myslené všeobecne, nie iba to jedno miesto, na ktoré si čitatelia najviac klikajú :-) Môže to byť Budapešť, Viedeň, hocičo.
      Už mi nedávno napadlo, prečo som na tento blog nedala nič z ČR. Je to tým, že som dávno nikde v Čechách nebola a o tej poslednej návšteve som písala na blogu Mimi a jej svet. Už je najvyšší čas, aby som naplánovala nejakú cestu aj tým smerom.

      Odstrániť